Thai before you die - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Yoah Kerkvliet - WaarBenJij.nu Thai before you die - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Yoah Kerkvliet - WaarBenJij.nu

Thai before you die

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Yoah

18 Juli 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo luitjes!

Bij deze weer een vervolg op ons reisverslag!
Een dag of 5 geleden zijn we vertrokken uit Pai, om mee te gaan op een 2-daagse raft tocht richting Mea Hong Son. Dit was een ongeveer 60 km lange tocht door totaal verlaten lancschap, over een prachtige rivier met nog mooiere uitzichten:) 2 Dagen lang was er geen mens te bekennen, en dit betekende ook dat een jongen die zijn arm nogal ernstig bezeerd had, niet naar het ziekenhuis kon. Ook hij moest 1,5 dag wachten todat we aankwamen in Mea Hong Son.
Maar voor de rest was het wel echt een hele moie ervaring: Mooie uitzichten, leuke "rapids" in de rivier, en overnachten in een bamboe-hutje. Het gezelschap van 15 man bestond uit Ieren, Amerikanen, Engelsen, Nieuw-Zeelanders, Fransen en ons Nederlanders. Ook deze diversiteit (Oew, Cross Cultural Management!) maakte alles erg gezellig en interessant.
Al vanaf het begin van de trip besloot iedereen elkaar nat te spetteren m.b.v. de peddels, wat soms resulteerde in gevechten waardoor de helft van de groep in het water viel:) Gelukkig is het heerlijk water om in te drijven met je life-vest.

2 Dagen en wat spierpijn later kwamen we aan in Mae Hong Son, waar onze scooters gelukkig braaf op ons stonden te wachten. We zijn toen gelijk een internet cafe ingedoken om een guesthouse te zoeken voor de ncaht, wat ook weer goed lukte. Daarna snel wat gaan eten, bij een restaurant dat ook Jungle Treks bleek te organiseren, en toevallig stond er een 2-daagse trek gepland voor de volgende ochtend! Ondanks onze behoefte om een rustdag in te plannen hebben we toch maar besloten mee te gaan, voornamelijk vanwege de prijs, en omdat we dan samen met 2 Belgische meisjes zouden zijn. Wat volgde was een hele belevenis: Wederom slapen in een bamboo-hut, maar dit keer midden in een echt berg-dorp, om vervolgens de 2de dag 9 uur te lopen!
Ook hier waren de uitzichten weer schitterend, en de paadjes totaal verlaten. Zo verlaten dat het haast onbegaanbaar was! (wacht maar op de foto's) Uiteindelijk waren we behoorlijk uitgevloerd, en vandaar dat we ook besloten hebben om vandaag rustig aan te doen.

Hmm...het is ondertussen 23.00 uur hier, dus het internet cafe gaat dicht helaas, dus ons avontuur van vandaag houden jullie tegoed (het weas dus toch geen rustdag;))

Liefs en tot over 2 weken alweer!

Yoah & Jamie

• 18 Juli 2009 - 16:28

Joost:

weer is hier vies :)

en t werk is lkkr hectisch. Iedereen meldt zicht ziek.
    Maar on the bright sight gaan robert, bas en ik wel naar een superleip feest in de paradiso, waar DeadMau5 komt (youtube hem maar eens).

Zure is dan wel weer dat ik morgen mag werken ^^

• 18 Juli 2009 - 16:39

Celine:

klinkt weer hartstikke vet!
    jamie, ik vond het trouwens wel gezellig dat je ff belde :D
    snel weer wat schrijven hoor!

kus celine

• 18 Juli 2009 - 21:17

O&O:

Hallo jullie tweetjes,
    De raft was dus ook weer een succes. Alles wat je kan beleven moet je niet laten lopen, denken wij! Uitslapen kan je thuis wel weer, alhoewel, 5 aug, staat alweer te lachen!!
    Liefs, O&O

• 21 Juli 2009 - 10:35

Serena:

Wat een verhalen allemaal zeg! niet te geloven. Maar volgens mij komen jullie helemaal gespierd en afgetraind terug! Jullie doen zo veel sportieve dingen en zo:P

Gelukkig ga ik dinsdag met Rachel en Renske ook op vakantie. We gaan naar Denemarken en Zweden, wel iets heel anders maar hopelijk ook heel leuk. :)
    Heel veel plezier nog en tot over een tijdje!

Kusjes xxxx

• 23 Juli 2009 - 03:36

Mel&FabZ:

hallo lieve mensjes! :)
    klinkt allemaal super leuk! :) voor ons zit het er al weer bijna op.. nog een laastste dagje bangkok en dan vliegen we morgen weer terug.. :( geniet nog lekker van jullie laaste weeekje! ff stomme vraag, maar wanneer komen jullie ook al weer terug? :s ;) we kunnen niet wachten al jullie foto's te zien! :D
    geniet ervan en tot over een week! ;p
    Xxx

• 28 Juli 2009 - 09:24

Elise:

ik heb net even alle berichtjes gelezen, en het klinkt echt leeeuk :)
    vooral die 2 dagen-durende tochtjes lijken me leuk haha:D
    veel plezier verder!
    xxxx

• 30 Juli 2009 - 10:28

Esti:

Heee guys!!

I'm back in town en heb jullie blogs gelezen. Klinkt echt super vet allemaal!
    Hoelaat komen jullie aan maandag? Ben benieuwd naar de foto's.
    Veel plezier nog de laatste dagen in de rimboe en tot over een paar daagjes!!

xxxx Esti