Bijna bijna bijna weg... - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van Yoah Kerkvliet - WaarBenJij.nu Bijna bijna bijna weg... - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van Yoah Kerkvliet - WaarBenJij.nu

Bijna bijna bijna weg...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Yoah

03 Juli 2009 | Nederland, Uithoorn

En dan is het eindelijk zover! Na 5 maanden wachten op onze vertrekdag gaat het dan toch echt gebeuren! Morgen ga ik samen met Jamie naar Thailand voor 1 hele maandJ

Vandaag nog even snel de laatste dingen regelen: een bezoekje aan de kapper voor Jamie, bezoekje aan het plein voor mij en ook moet er vanavond nog even gewerkt worden (als je oppassen werk kan noemen). Verder ligt alles zo ongeveer wel klaar: de kleertjes zijn gewassen, de zonnebrand is ingekocht en de backpacks liggen klaar om morgen te worden ingepaktJ

Morgen rond vier uur zullen wij vertrekken vanaf Schiphol, en nee niet met vliegtuig:P, maar met de trein richting Utrecht waar we over zullen stappen op een trein die ons naar Dusseldorf airport zal brengen. Vanaf daar vliegen we met Emirates en de A380(dat nieuwe grote dubbeldekker vliegtuig dat Jamie helemaal geweldig vindt:P) via Dubai naar Bangkok waar we dan zondag rond 19.00 lokale tijd zullen aankomenJ!(dan is het hier ongeveer 2 uur s’middags).

Het klinkt nu nog allemaal heel raar, we zijn allebei nog maar net klaar met ons eerste jaar studeren, maar heel langzaam begint het vakantie gevoel wel te komen. Waarschijnlijk beseffen we het pas echt als we in het vliegtuig op weg zijn:P

Via deze weblog van mij, maar voor deze vakantie ook van Jamie, zullen wij jullie op de hoogte houden van alle dingen die wij hier gaan beleven. Hoop dat jullie het leuk vindenJ We gaan proberen vaak te schrijven, maar je weet hoe dat gaat als je weg bent, maar we gaan ons best doen!

Stiekem gaan we jullie vast allemaal wel een beetje missen. 6 weken weg vind is toch wel lang:P (4 weken Thailand, 2 dagen rust en daarna 1.5 week Turkije voor yoah, en Frankrijk en Spanje voor Jamie).

We moeten gewoon weer snel afspreken als ik terug ben!:) of ik zie je weer op Schiphol om naar Turkije te gaan:P

Liefs,

Yoah en Jamie

p.s: we vinden het heel leuk om reacties te krijgen op ons weblogJ! Maar je mag ons gewoon ook altijd mailen!

p.p.s: Als je liever niet of liever wel op de mailinglijst wil staan, moet je gewoon een mailtje sturen dan maken wij dat in orde!

• 03 Juli 2009 - 16:19

Mel:

Woehoe! heb er zo veel zin in!! kan niet wachten om jullie daar te zien!! :D en ik wens jullie een hele fijne reis samen, daar hebben jullie zo lang naar uitgekeken en het echt verdiend!

Heel veel liefs,
    Mel XxX

• 03 Juli 2009 - 17:31

Kim:

Yeah, heel veel plezier! Ga genieten en tot snel! X Kim

• 03 Juli 2009 - 17:52

Henny:

Heel, heel, veel plezier op jullie reis.

• 03 Juli 2009 - 23:00

Marleen:

Jaaaa leuk! Heel veel plezier lieverds! Geniet ervan, ik heb geweldige verhalen gehoord over Thailand :D Zou het super vinden om af en toe iets te lezen, maar ik begrijp heel goed als jullie er niet zo fannatiek in zijn.. Hoor de avonturen sowieso als we allemaal weer thuis zijn! Heel veel liefs en een dikke kus voor allebei uit Brazilie!

• 04 Juli 2009 - 11:48

Jose:

en nu genieten maar!!
    xxx

• 04 Juli 2009 - 21:09

Terence:

Kijk kijk, deze mailings ontvang ik wel :)
    Heel veel plezier daar!!
    Kus en Groetjes!