White and Blue - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Yoah Kerkvliet - WaarBenJij.nu White and Blue - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Yoah Kerkvliet - WaarBenJij.nu

White and Blue

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Yoah

15 Juli 2010 | Griekenland, Athene

Goedemorgen lieve vriendjes en vriendinnetjes:)

Vanuit het zonnige Santorini ons eerste berichtje:)

Na drie vluchten, amsterdam - parijs, parijs - athene en athene - santorini kwamen we rond kwart voor negen eindelijk aan in Santorini zondag. Na aankomst snel naar ons apartement gegaan voor de WK finale!!
Na een teleurstellend resultaat, wat jammer hé!, lagen wij gelukkig snel in dromenland:)

De volgende dag heerlijk uitgeslapen, op een paar straaljagers na die besloten echt heel dicht boven onze studio te vliegen:P Meteen een scooter gehuurd en heerlijk in het dorpje Kamari over de boulevard gewandeld. Het is hier overigens heerlijk weer:)! 30 graden met een heerlijk windje:)De volgende dag stond een ritje naar het zuiden in de planning. Een top dagje vol Yoah acties (zonnebril langs de kant van de weg laten liggen en daar pas na tien minuten rijden achter komen, fotohoesje laten vallen bij tankstation en proberen om via een prullebak omhoog te klimmen om de zonsondergang te zien belandde in een val in het bijzijn van heeel veel mensen).
Verder was de dag super:P Er zijn hier heel veel mooie routes en mooie uitkijkpunten:)S'avonds zijn we weer helemaal naar het Noorden gereden naar Oia voor de beroemde zonsondergang:) Echt een mega schattig dorpje met blauw/witte huisjes en kerkjes. Suoer mooi:)
Daarna Fira (de hoofdstad van Santorini) ingegaan om te eten in een super mooi restaurantje met Fira by night uitzicht.

Gisteren werden we (en we weten nog steeds niet hoe het kwam) een uur later wakker dan de wekker! Stressen, want in 15 minuten werden we opgehaald bij de bushalte om de hoek. Daar 20 minuten gewacht, (en ja we waren op tijd) en geen busje te bekennen. Even bellen dan maar...en binnen nood time stond er een privé busje voor ons klaar om ons te brengen naar de port waar de boot voor onze dagtour op ons stond te wachten. De tour nam ons mee naar een vulkaan (Nea Kameni), Pea Kalemni warme water bronnen en Thirassia, een ander klein maar echt beeldschoon eiland vlakbij Santorini. Na terugkomst snel in het zwembad gesprongen voor verkoeling en uit eten geweest in HET visrestaurant van Santorini.

Vandaag moeten we afscheid nemen van onze studio en het mooie schattige eiland Santorini. Over een paar uurtjes vertrekken we met de boot naar Milos, waar we een heerlijke kamer (2 minuutjes geleden geboekt:P) 50m van het strand:)

You hear from us next time from Milos:)!

Liefs
Yoah & Terence

p.s: In Milos zullen we geen internet hebben, dus we vinden het super leuk om reacties te krijgen, maar deze lezen we pas over 5 dagen. Just that you know!
p.p.s: Hoop dat iedereen ook een super vakantie heeft!!

• 15 Juli 2010 - 09:09

Bas:

Jeej! klinkt top!

Groetjes!

• 15 Juli 2010 - 14:50

Christa:

Hee lieverds!
    Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Ik wil ook terug naar Griekenland haha! Hier regent het namelijk en het waait heel hard :')

Maar heeeeeel veel plezier en ik ben benieuwd naar de volgende blog!

Liefs!

• 15 Juli 2010 - 16:06

Kim:

Klinkt echt top allemaal! Geniet ervan! :D

xx Kim

• 15 Juli 2010 - 17:25

Mel:

Hai schatjes,

Klinkt weer super en die foto op facebook ziet er veel belovend uit! Fijn dat jullie nog op tijd waren voor de finale (over het resultaat zullen we het maar niet hebben), want dat was nog even een probleem toch? heel veel plezier nog! voor mij zit griekenland er over drie dagen al weer op, maar dan gaat het volgende avontuur beginnen! :D we houden elkaar op de hoogte! :)

Dikke kussen! XXX

• 20 Juli 2010 - 08:42

Robert:

heey, jullie hebben ons net aan gemist. wij waren de 10e van santorini naar kreta gegaan.

heb iig nog een super leuke tijd, wij gaan vandaag terug naar huis ^^. dan zien we jullie rond de 3e dan pas weer!

groet robert